Par un ap

Efektīvu nekustamā īpašuma tīmekļa vietņu elementi: Kopienas informācijas lapa

Efektīvu nekustamā īpašuma tīmekļa vietņu elementi: Kopienas informācijas lapa

vai jūsu tīmekļa vietne ir noderīgs resurss Kopienas sniegtajai informācijai apgabalos, kurus izmantojat?

Ja vien nevarat parādīt, ka potenciālie klienti, kas ved uz mājām, bloķēs, uzturēs jūsu Kopienas informācijas lapās un tās izspiež no jūsu Kopienas informācijas lapām, tad jūsu atbilde uz šo jautājumu visticamāk ir “nē”.

Mēs vēlamies palīdzēt to mainīt, jo īpaši tāpēc, ka šīs lapas ir tik svarīgas, lai jūsu tīmekļa vietne gūtu panākumus — GAN ATTIECĪBĀ UZ SEO, gan par potenciālo pirkumu.

Šajā rakstā ir paskaidrots, kāpēc šīs lapas ir svarīgas, pārskatīt dažas labas un sliktas Kopienas informācijas lapas un pēc tam sniegt konkrētus padomus par to, kā var būt viena no visefektīvākajām nekustamā īpašuma vietnēm ar nevainojamu Kopienas informācijas lapu (- ām).

Vai kāds pat meklē Kopienas informācijas lapas?

Pirmā atbilde uz šo jautājumu ir …

Jūs jau zināt.

Citiem vārdiem sakot, ja neizsekojat nekustamā īpašuma tīmekļa vietnes analīzi, sekojiet, kuras lapas piesaista un piesaista jūsu apmeklētājus, vispirms tas ir jāsāk no pirmā.

Pieņemsim, ka jūsu vietnē ir instalēts pakalpojums Google Analytics, vienkārši atveriet satura pārskatus, lai noskaidrotu, kuras lapas ir visefektīvākās.

Tālāk ir norādītas darbības.

DARBĪBA > VIETNES SATURS > VISAS LAPAS vai GALVENĀS LAPAS

Analtikas galvenās lapas

PADOMS. sakārtojiet slejas pēc reklāmguvumu līmeņa un vidējais laiks vienā sesijā. Šī metrika sniegs jums labu priekšstatu par to, kuras lapas piesaista apmeklētāju uzmanību un, pat labāk, tās iegūt ar jums.

Otra atbilde uz mūsu sākotnējo jautājumu — “vai apmeklētāji var pat skatīt vai rūpēties par šīm lapām?” ir PILNĪGI noteikti.

Mēs atklājām, ka desmitiem tūkstošu nekustamā īpašuma tīmekļa vietņu, ko esam izskatījuši, mēs atklājām, ka Kopienas informācijas lapas ir 10 populārākās (parasti tieši aiz mājas lapas, MLS meklēšanas un rekvizītu detalizētās informācijas lapām) šādās kategorijās:

Lielākā daļa sesiju (arī apmeklētājiem)

Vidējais vidējais sesijas laiks

Efektīvākais no reklāmguvuma radīšanas

Ja uzskatāt, ka tas ir grūti, jums ir jādomā par mājas pircēja (vai pārdevēja) tipisko pārlūkošanas modeli, izmantojot nekustamā īpašuma tīmekļa vietni. Tas parasti izskatās apmēram šādi: …

Kā apmeklētāji izmanto lielāko daļu nekustamā īpašuma tīmekļa vietņu

1.Viņi saņem tīmekļa vietni no dabiska vai apmaksāta meklēšanas rezultāta (parasti tiek veikta mājas lapā).

2.Tur viņi vēlas redzēt īpašumus tā, kā tas parasti notiek pirmajā vietā.

3.Ja tie netiek rādīti tieši, lai skatītu PIEDĀVĀTĀS ĪPAŠĪBAS, parasti tiek veikta meklēšana, izmantojot OPCIJU MLS meklēšanas rīks (jācer, ka tas ir kaut kas labs, jo tas parasti ir efektīvākais potenciālo pirkumu radīšanas rīks).

4.Ja tie nav pārveidoti pēc dažu īpašumu meklēšanas, tie, iespējams, aizņems un atgriezīsies vēlāk (vai vispār) vai veiks papildu izpēti, apstiprinot, ka visvairāk interesē jūsu specialize Kopienā. Šeit ietilpst arī Kopienas informācijas lapas.

5.Ja un tikai tad, ja jūsu Kopienas informācijas lapas ir informatīvas, interesantas un labi savienotas, šie apmeklētāji varēs ar jums iepazīties. Ja jūsu Kopienas informācijas lapas ir vājas vai tās nepastāv, jūs droši vien esat pazaudējis šo apmeklētāju.

PADOMS: vai pamanījāt, ka lapā PAR ŠIEM sākotnējiem soļiem netika izveidots izskats? Pretēji tam, ko daudzi īsti domā, jums vēl nav jāuztraucas par jums. Citiem vārdiem, neveidojiet tīmekļa vietni par TEVI. Padariet to par palīdzību potenciālajiem pircējiem mājās un pārdevējiem. Tas sākas ar noderīgu saturu, ērtu meklēšanas rīku un lietotājiem draudzīgu tīmekļa vietni. Jūsu sejai nevajadzētu būt visredzamākajai, ja vien jau neesat reģistrējies kā atpazīts zīmols (piemēram, Barbara Corcoran).

Atsauksmes par labas un sliktām Kopienas informācijas lapām

Kā jau minēts, mēs esam pārskatījuši un nostrādājuši desmitiem tūkstošu nekustamā īpašuma tīmekļa vietņu. Viena lieta paliek nemainīga …. neviena vietne nav nevainojama, kā arī nekad nebūs.

Šī iemesla dēļ mēs gribam būt pārliecināti par tālāk minētajām atsauksmēm ar apgalvojumu, ka mēs nemēģinām kritizēt nevienu no šīm tīmekļa vietnēm.

Tā vietā mēs tos vienkārši izmantojam kā piemērus, lai palīdzētu īstiem vadītājiem, kas rūpējas par savu tīmekļa vietņu darbību, lai tās pēc iespējas efektīvāk un efektīvāk uzlabotu.

Labi vai slikti, mēs nekādā gadījumā nezvanām nevienam. Cerams, ka tas tiks saprasts, un mēs jums pateicamies par atļauju izmantot jūsu tīmekļa vietni, lai palīdzētu citiem uzlabot viņu drošību un, cerams, jūsu pašu.

Atmetot formalitātes, apskatīsim dažus “sliktos” un “labas” Kopienas informatīvo lapu piemērus.

Piemēri par “sliktu” Kopienas informācijas lapām

Saites !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(noklikšķiniet uz sīktēliem, lai skatītu katra piemēra pilno versiju)

Nederīga Kopienas informācijas lapas pārbaude Kopienas informācijas lapā Examplebel Kopienas informācijas lapas faila piemērs

Ja jums šķiet, ka šie piemēri nav “slikti”, šeit redzams to izplatītāko iezīmju saraksts, kas tās kvalificē par mūsu sliktajiem sarakstiem:

.Nav noderīgs, efektīvs saturs

.Nav atbilstošu rekvizītu skata apmeklētājiem

.Nav neviena spēcīga aicinājuma uz darbību

.Slikta, vienkārša īstenošana (piemērs 2, izmantojot ietvari tīmekļa vietnē)

.Neefektīvs teksts un saites pārsniegšana

Labas Kopienas informācijas lapu piemēri

Saites !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(noklikšķiniet uz sīktēliem, lai skatītu katra piemēra pilno versiju)

Labs Kopienas informācijas lapas piemērs labs Kopienas informācijas lapas piemērs labs Kopienas informācijas lapas piemērs labs Kopienas informācijas lapas piemērs

Ja jums ir sarežģīta laika izpratne par to, kāpēc mēs uzskatījām šos piemērus par “labu”, tad šeit ir dažas iezīmes, kas tās lika mums:

*Atbilstošo rekvizītu izmantošana, lai apmeklētājs paturētu tīmekļa vietnē/tīmekļa vietnē

*Daudz uzdevumu, kas saistīti ar reklāmu, ir paredzēti, lai apmeklētāji varētu darboties

*Laba rakstiska kopija un informācija, ko sniedz iestāde

*Iztīrītie dizainparaugi, kas nepasliktina vai novērš uzmanību izklaidei ar nederīgām darbībām

Kā izskatās efektīva Kopienas informācijas lapa?

Šajā sakarā jums vajadzētu saprast, kāpēc svarīgas ir Kopienas informācijas lapas, un kādas ir atšķirības starp “sliktajiem” un “labiem” jautājumiem.

Lai izmantotu šīs zināšanas, mēs jums tagad sniegsim efektīvu Kopienas informācijas lapas anatomiju, kā arī dažus papildu padomus, kas palīdzēs jums tos izmantot pēc iespējas efektīvāk.

Efektīvas nekustamā īpašuma tīmekļa vietnes “Kopienas informācijas lapas” anatomija

Efektīvas Kopienas informācijas lapas anatomija

Minimālās prasības efektīvai Kopienas informācijas lapai

Iepriekšējā shēma ir tikai viens piemērs tam, kā īstenot ideālu Kopienas informācijas lapu. Tomēr svarīgāk nekā konkrētais izkārtojums ir tajā iekļautie faktiskie elementi.

Lai sniegtu plašāku ieskatu, pārskatiet svarīgāko informāciju par efektīvāko informāciju par efektīvu Kopienas informācijas lapu:

*Skaidrs, vienkārša navigācija, kas ļauj lietotājam pārslēgties starp Kopienām un attiecīgajām lapām

*Lapas forma, lai lietotāji zinātu, kas tieši gaida no lapas

*Sociālā tīkla koplietošanas (nevis profila) pogas, kas ļauj lietotājiem palīdzēt jūsu Kopienas informācijas lapām iegūt ekspozīciju

*Nokārti aicinājumi uz darbību, kas ir stratēģiski izvietotas visā lappusē

*Kvalitatīvi fotoattēli vai videoklipi, kas precīzi pārstāv Kopienu

*Labie pakalpojumi, kas nodrošina bagātīgumu un lietderību, piemēram, kartes, demogrāfiskā informācija, skolu informācija, soļošanas punkti utt.

*Laba rakstiska kopija, kas informē, uzbudina un interesējas par apmeklētājiem

*Rekvizīti un rekvizītu meklēšanas saites, kas ir raksturīgas Kopienai

Notiek jūsu Kopienas informācijas lapu ievietošana.

Līdzīgi kā jums būtu jauns saraksts, jūsu Kopienas informācijas lapas ir jālieto pareizi, lai tās varētu strādāt.

Kad esat pievienojis vai pārskatījis jūsu Kopienas informācijas lapas, kas atbilst sniegtajām vadlīnijām, jūsu nākamais solis būs nodrošināt, ka šajās lapās ir iestatīti pareizi izklaidējoši apmeklētāji.

Tālāk ir sniegti daži Padomi par to, kā rīkoties tālāk.

1.Padariet KOPIENĀM vienu no galvenās navigācijas opcijām, kas atrodas jūsu vietnes galvenajā izvēlnē.

2.Kopienas informācijas lapām (t.i., domain.com/communities/) jābūt galvenajai galvenajai lapai (), nevis tikai par navigācijas atlasi.

3.Šajā galvenajā lapā ir jānorāda visas Kopienas, kuras ir specializējušās un kurās ir pieejama informācija. Vizuālais izkārtojums parasti ir visefektīvākais, taču tiek izmantoti arī dažādi paraugi (piemēram, vienkārša teksta saišu saraksts ar jūsu Kopienas informācijas lapām).

4.Izmantojiet Kopienas informācijas lapas kā zvanus uz darbību jūsu vietnē. Ja šajās lapās esat iestatījis daudz laika, tomēr vēlaties pārliecināties par šo centienu atdevi. Izmantojiet Kopienas informācijas saturu kā vērtības piedāvājumu jūsu apmeklētājiem un reklamējiet to kā aicinājumu uz darbību jūsu vietnē (piemēram, informācija par # 1 resursu [Kopienas nosaukums] informācijā).

5.Pārveidot savu Kopienas informācijas saturu, pagriežot to citos satura veidos. Daži efektīvi veidi, kā to izdarīt, būtu (1) tās pārvērst par e-grāmatu un izmantot e-grāmatu kā āķi, kas ļauj tvert potenciālos pirkumus, 2) pārvērst informāciju par video saturu un (3) informāciju par to pārvērsties informatīvajā grafikā vai par informācijas grafiku kopu.

6.Partneri ar veikaliem, restorāniem, viesnīcām un citiem vietējiem uzņēmumiem katrā Kopienā, piedāvājot izcilus minējumus par saišu apmaiņu un pieminēšanas no viņu tīmekļa vietnēm un sociālajiem kontiem.

7.Piedāvājiet konkrētām Kopienām skatītās mērķauditorijas, izmantojot jūsu noteikto saturu, lai iegūtu atbilstošas prasmes, kas nodrošina personiskāku skārienu.

8.Lai iegūtu informāciju par katras konkrētas Kopienas zināšanu un kontaktu koplietošanu, tiek glabāti koplietojumi, tīmekļa vietnes notikumi, tīkla notikumi, Google + Hangouts vai Twitter tērzēšana.

PAPILDU PADOMI: ja vēlaties, lai jūsu Kopienas informācijas saturs tiktu mainīts un veicināta, vienmēr, kad vien tas ir iespējams, saite uz saturu (1) ir saite uz saturu, un 2) veicina to, lai klienti un klienti varētu atstāt atsauksmes par jūsu vietējiem uzņēmumu sarakstiem. Saites un pozitīvās atsauksmes ir divi ļoti spēcīgi signāli meklētājprogrammās un jūsu lietotājiem.

Vai jums ir vietējais eksperts? Pierādiet to.

Vietējais nekustamā īpašuma eksperts

Efektīvu nekustamā īpašuma tīmekļa vietnē ir daudz citu komponentu, taču par to ir kļuvis vietējais eksperts, kas atrodas tieši netālu no šī saraksta.

Kā mēs esam izvirzījuši, spēcīgas Kopienas informācijas lapas izveide, uzturēšana un veicināšana ir labākais veids, kā padarīt jūsu vietu PAR vietējo ekspertu jūsu teritorijai.