Par un ap

Top 3 galvenie veidi nekustamo īpašumu tirgū

Lielākā daļa apdrošināšanas aģentu un brokeru strādā ar trim galvenajiem īpašuma veidiem. Tā nav nejaušība, ka šie ir trīs īpašuma tipi, kas veido lielāko daļu no nekustamā īpašuma īpašumtiesību nodošanu darījumiem. Kā jauns aģents vai brokeris, jūs varat sašaurināt savu fokusu un specializēties uz vienu vai vairākiem īpašuma veidiem. Vairāki pētījumi uzrāda īpašības katram veidam savā jomā un to relatīvās vērtības, kas norādītu iespējamās finanšu atlīdzības strādā ar katru tipu.

Niša mārketinga mūsdienu interneta pasaulē ir mainījusies, lēmumus arī mazliet gan. Lai gan agrāk pārstāvis varēja specializēties tikai apartimentos vai tikai ar lauku saimniecībām un rančo, internets ir devis iespēju, lai efektīvi varētu tirgoties ar vairāk nekā vienā nišā, un arī specializācijās, kas nav saistītas ar īpašuma veidu.

Tagad tas ir daudz biežāk, kad var redzēt aģentu, kas specializējas Baby boom nozarē vai tūkstošgadu specializācijā, vai pat Hispanic tirgus nišā. Vēl interesantāk ir, kad aģents strādā vairākos nozares tirgos veiksmīgi. Mājaslapas var konstruēt un publicēt ar zemām izmaksām, ar katra attieksies uz konkrētu nišu tikai. Jo ši niša attiecas tikai vietnes saturu, labāks SEO rezultāts.

Brīvie zemes gabali

Fermas un rančo speciālisti jau sen ir diezgan veiksmīgi šajā biznesā. Parasti īpašuma izmērs un cena ir diezgan liela, ar atbilstošajām komisijām. Pārliecinieties, ka jūs saprotat īpašās pirkšanas prasības un motivāciju savām izredzēm.

Dzīvokļi

Dzīvojamo veida īpašumu, ir līdz šim populārākais gan jauniem, gan pieredzējušiem aģentiem. Tas nav pārsteigums, jo 2000. gadā ASV Census liecina vairāk nekā 105 miljoni pārdoti mājokļu vienību.

Nekustamā īpašuma aģenti, tad turpmāk specializēsies veida mājām, ieskaitot apartamentiem, atsevišķas mājas, dvīņumājām, augstvērtīgu mājās, savrupmājām un atpūtu mājām utt., jo tur ir daudz, ar ko strādāt vēl.

Komerciālie īpašumi

Komerciālo īpašumu var būt tukša zeme nodalīta komerciālai izmantošanai, vai esošo darījumu ēka vai ēkas.

Komerciālā īpašuma vērtēšana prasa sarežģītāku metodi, ņemot vērā ienākumu potenciālu īpašumu, vēsturisko ieņēmumiem, naudas plūsmu ar īpašnieku nekaunīgumu un daudz ko citu. Ja vien kāds ir  ar plaša biznesa vērtēšanas pieredzi, tas ir labāk, lai ievadītu šo specializāciju rūpīgi pēc laika darbā ar biznesu zemi vai dzīvojamo īpašumu tirgū.